وبلاگ رسمی سایت بیمه 2034

در این وبلاگ گلچینی از مطالب سایت بیمه 2034 بازنشر می شود.

وبلاگ رسمی سایت بیمه 2034

در این وبلاگ گلچینی از مطالب سایت بیمه 2034 بازنشر می شود.

وبلاگ رسمی سایت بیمه 2034

این وبلاگ با هدف آشنایی شما با سایت بیمه 2034 طراحی شده است.
شما در این وبلاگ می توانید مطالب مفید و آموزشی سایت را مطالعه نموده و همچنین از طریق این وبلاگ با مدیران سایت در ارتباط باشید.

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

اهمیت تبلیغات در صنعت بیمه چقدر است؟

چرا در تبلیغات رسانه ای ، صنعت بیمه پایین ترین سهم را دارد؟

آیا هر چقدر از تبلیغات گران قیمت تری استفاده کنیم، فروشمان بیشتر خواهد بود؟

اگر مبحث تبلیغات برایتان یک علامت سوال است و یا اگر برای تبلیغات هزینه کرده اید اما از بازخوردها راضی نبودید و یا اگر می خواهید یک استراتژی مفید و فعال برای تبلیغات داشته باشید در ادامه با من باشید:

متاسفانه باید گفت در کشور عزیزمان تبلیغات هم به مانند خیلی صنایع دیگر کاملا تقلیدی شده و صاحبان این صنعت شگفت انگیز یا سواد لازم را ندارند و یا به خود زحمت تفکر و آفرینندگی نمی دهند و همین است که سال هاست همکاران من در صنعت بیمه در سبد تبلیغاتشان جلد بیمه نامه و خودکار و جاکلیدی و... جای گرفته است.

حالا بد نیست این سوال را از خود بپرسیم که آیا مشتری ما به خاطر گرفتن یک خودکار از ما خرید می کند؟

اگر جوابتان مثبت است پیشنهاد می کنم کمی در رفتار حرفه ایتان بازنگری داشته باشید و اگر نه بیایید تا به فلسفه تبلیغات در صنعت بیمه بپردازیم.

مهمترین سوال در ابتدای کار این است:

هدف ما از تبلیغات چیست؟

1 . شناساندن برندمان به مخاطب

  • در این مورد باید بگویم شرکت های بیمه با سایت، کاتالوگ و بروشورهای رنگارنگی که تهیه و در اختیار ما قرار داده اند، به این امر می پردازند.

2 . شناساندن خودمان به مخاطب

  • این اشتباه بزرگیست اگر تصور کنیم توانسته ایم با یک جلد بیمه نامه یا یک جاکلیدی یا هر کدام از این ابزار و یا حتی تخفیف، مشتری را تبدیل به یک مشتری دائم کنیم چون همیشه رقیبی هست که ممکن است بهتر از آن را ارائه دهد. پس بهتر است برای تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار و مطلوب از راه های مطمئن تری استفاده کرد. شما با ثبت نام در این سایت و استفاده از خدمات متعدد آموزشی ما خواهید توانست خود، بهترین دلیل برای این امر باشید.

3 . فروش محصولات

  • این مهمترین هدف تبلیغاتی در صنعت ماست و باید به این نکته مهم توجه کنیم که از چه ابزاری و چگونه استفاده کنیم. جمله مشهوری وجود دارد که "هر کارفرما باید نیمی از سرمایه خود را صرف تبلیغات کند." ، من موافق این جمله نیستم و به جد معتقدم این جمله، ساخته فعالان بخش تبلیغات برای ترغیب مشاغل به تبلیغات پرهزینه است.

از نظر من می توان از ابزار تبلیغاتی به گونه ای استفاده کرد که هم کم هزینه باشند و هم بیشترین تاثیر را بر جامعه مخاطب بگذارند.

اما چگونه؟

ما در این سایت با مشاوره های تخصصی در زمینه تبلیغات در کنار شما هستیم و با توجه به موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و شغلی شما برایتان استراتژی های هوشمندانه و پویا طراحی می کنیم تا هزینه های تبلیغاتی شما را به حداقل برسانیم و در کنار آن شغل شما را ارتقا دهیم.

از چه ابزاری استفاده کنیم؟

کارت ویزیت شما، پیج شما در شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی در دفتر کارتان ابزارهای مهمی هستند که اگر با دقت به هر کدام بپردازیم خواهیم توانست بیشترین بهره برداری را در جهت فروش محصولاتمان از آنها ببریم.

ورود به صفحه اختصاصی کارت ویزیت: کلیک کنید

ورود به صفحه اختصاصی شبکه های اجتماعی: کلیک کنید

ورود به صفحه اختصاصی طراحی استند و بنر: کلیک کنید

پیشنهاد ما به شما عضویت در سایت ما و استفاده از امکانات تخصصی آموزشی و مشاوره ای در راستای ارتقای شغلی شماست. با افتخار در انتظار همراهی با شما هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی